Tuesday, April 3, 2007

Venim la ziua ta!

In fascinanta si hilara zi de 30martie eu mi-am sarbatorit onomastica(ce-i drept ar fi fost pe 1 aprilie dar atunci am avut timp) .Am hotarat sa-mi fac precum alti 2 "tovarasi" de'ai mei din cartier.mai exact in parc.E un parc micut cu 2 leagane cateva randuri de banci nisip si loc de eliberat langa.Zis si facut.Cel putin 10 persoane dintre cei invitati erau asteptati la ora 9pm in dreptul scarii unuia dintre ei, langa parc.Si trec doua ore.si trec 3. si incep sa injur sau sa spun cu un zambet ca de 1 aprilie "ce preteni buni am io! iote!"... si beau cu cei 3 prezenti printre care unul dintre ei Mihai. El se cam ofticase pe mine cu ceva vreme in urma si poate chiar pe buna dreptate daca privesc din perspectiva lui dar l'am rugat "frate daca vrei sa vii as aprecia!" si a venit! nu va inchipuiti uimirea mea cand l'am zarit pe Mihai. era acolo calm, isi fuma tigarea ajunsa la jumatate vorbea cu unul dintre cei care stau la scara respectiva.intre timp mai apare unul. primul care isi sarbatorise ziua asa cum trebuia sa o fac si eu.dar nu.si iarasi nu. in fine ajunge el cu pretena lui be' un pic si urca sus."mai stai frate". "numai! am stat. e frig". Am ramas la scara eu, Mihai, o fata, un locatar si tovarash de plecari prin ploiesti(alta poveste).si am stat pana la ora 2-3 am. de la 9.ziua de dinainte. si am inghetat de frig am facut febra si m'am pilit putin cu sangria,bere legate frumos cu o Unirea la juma'. Merci Mihai! merci si celorlalti care s-au spetit sa imi zica macar un "la multi ani ba!" pe Y!mess. Ziua urmatoare am iesit iar.Alta lume.Am baut un rom in 4 dupa ce luasem la bord destula berica. una peste alta o seara faina. La miezul noptii care facea legatura cu Floriile am primit si un "La multi ani" cald. Toate bune si frumoase. Ajung acasa. mai am 3 tigari si 12 mii de lei vechi ce-mi zambesc imbatraniti in palma. 3 kent la bucata la colt la "apusului". Sunt lefter. dar fericit. Fericit pentru ca sunt fericit "din cauza" mea!

No comments: