Thursday, April 5, 2007

Ia de unde nUE.


Ies din casa sa-mi iau tigari.Mai mult din plictiseala decat din nevoia de a fuma si ma indrept spre magazin.Un pachet de Lucky rosu va rog.Imi da pachetu' si restu' si realizez ca nu am bricheta.Intreb daca au brichete "d'alea la 5mii" si-mi spune ca nu."doar de 10 mii si 15".zic usor un nu merci si ma indrept spre urmatorul magazin.Acolo vanzatoarea ma informeaza ca nu mai am sanse sa gasesc brichete "d'alea normale" pentru ca a intrat in vigoare inca o norma europeana in legatura cu comercializarea brichetelor fara masuri de siguranta si cum ca brichetele astea pot fi prea usor aprinse de copii si etc.Intr'adevar citisem intr'un cotidian gratuit(ia ghici care) ca nu vor mai fi comercializate brichetele care nu indeplinesc nu stiu ce norma legata de cum se aprind (ce?!). E... dar numa' sa cred chestia aia nu imi venea atunci mie. Am ajuns sa dau minim 10mii(lei vechi) pe o amarata de bricheta pt ca nu e cu piatra si e cu quartz si "se aprinde in normele europene"?!... Desteapta'te romane, ca tare dormi pe tine...

No comments: